Cooler Master Wave Master TAC-T01-E1C (No PSU, Zilver) Review

Morphine 1 mei 2005, laatste update op 1 mei 2005, 611 views

Cooler Master Wave Master TAC-T01-E1C (No PSU, Zilver)

Pluspunten

• Erg solide en strak
  • Mooi afgewerkt

Minpunten

• Geen USB aansluitingen aan de voorkant
  • Kan resoneren
  • Scharnier van het deurtje van slechte kwaliteit

Ik heb deze kast nu ongeveer een jaartje en ben er aardig over te spreken. De kast ziet er fraai uit en dat was dan ook de hoofdreden dat ik de kast heb aangeschaft. De kast voelt erg stevig aan, en "was" erg licht (met alle aanwezige hardware op dit moment, merk je er erg weinig van of je nu een lichte alluminium kast hebt, of een normale ijzeren).

Het installeren van de kast ging prima, waarbij het enige nadeel wat ik ondervond was dat de hardeschijven geen slide-bars hebben (zodat schroeven niet nodig is).

Helaas kan de kast last hebben van resonerend geluid door het losbaar hale moederbord-tray, en voornamelijk de hardeschijven die in de 3.5" bays zitten zorgen hier voor.

Verder vind ik de kast erg groot, en zit er wat loze ruimte in de binnenkant, wat van mij bij een eventeuele opvolger niet meer hoeft.

Heb jij ook een Cooler Master Wave Master TAC-T01-E1C (No PSU, Zilver)?

ja, dat resoneren.. het is niet makkelijk volgens mij om dat van te voren in te schatten als je van plan bent een case te kopen