Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-EX50LP (Zwart) Review

thedjdoorn 13 mei 2013, 1.898 views

Sony MDR-EX50LP (Zwart)

Pluspunten

• Valt niet uit je oor
  • Fantastische bass
  • Kabeltje raakt niet uit de knoop

Minpunten

• Mensen die op 1 meter afstand van je staan kunnen meegenieten op 44% volume, gaan daarover klagen, terwijl 44% niet eens zo heel hard is.

Toen ik deze oortjes bij Bol.com kocht, viel mijn oog op de review waarin stond dat er wel heel veel bass in zat. Het eerste wat ik dacht was: Je hebt nooit te veel bass.

Daar geloof ik nog steeds in, ondanks dat ik ze gehoord heb. Toen ik ze voor het eerst aansloot op mijn Creative Zen X-Fi 2, werd ik meteen verliefd op de bass.

Verder vallen deze oortjes ook nooit uit je oor,en het kabeltje raakt, hoe vreemd of toevallig het ook zou kunnen zijn, bijna nooit in de knoop, en als het kabeltje in de knoop raakt, is dat geen probleem want meestal heb je deze knoop er binnen 3 seconden uit.

Het zou voor andere oortjes niet uit moeten maken, maar je weet met deze oortjes ook welke in je linker- of rechteroor moet zitten zonder er naar te kijken, want zo zijn ze nou eenmaal gemaakt.

Heb jij ook een Sony MDR-EX50LP (Zwart)?

Ik heb deze ook gekocht, gaan ze lang mee? Ik hoop het wel :D
Eerlijk gezegd: nee. Ik heb ze nu een maand of zes en een van de twee is nu al stuk! Gelukkig zit er twee jaar garantie op dus ik ga nog een keertje naar sony bellen...
Daar al geluk mee gehad? Want Sony heeft bij mij nog wel eens niet thuis gegeven onder verwijzing naar wazige garantiebepalingen...? Medetweaker heeft hier ook problemen mee gehad: productreview: Sony MDR-EX50LP (Zwart) review door sdevos13
Zijn deze oortjes ook geschikt voor op de fiets met wind? De meeste oortjes krijgen dan echt veel ruis.
mijn zijn nu al bijna 4-5 maand oud, zijn tussen mijn spaken, onder mijn band, onder mijn stoel, en onder mijn voet beland en hebben zo erg in de knoop gelegen dat ik maar 10 cm kabel over had :+ , maar ze doen het nog steeds, bijde oortjes^^