Motorola RAZR i (XT890) Zwart Review

feddejaap 13 mei 2013, 998 views

Motorola RAZR i (XT890) Zwart

Pluspunten

• super slank design
  • veel scherm, weinig telefoon
  • Jelly Bean
  • Goede ontvangst
  • fysieke camera knop

Minpunten

• na een dag moet hij aan de lader (na 9 tot 13 uur gebruik)
  • de camera is niet erg goed bij schemering, de flits is als het echt heel donker is wel sterk.
  • de drie fysieke knoppen hebben allemaal een ander design

Ter vervanging van mijn Motorola Defy+ zocht ik al een tijdje een opvolger. Ik was uiterst tevreden over mijn Motorola en daarom keek ik ook deze keer of ze een goed toestel hebben dat de Defy+ kan opvolgen. Al snel kwam ik bij de Razr i. Na verschillende youtube filmpjes bekeken te hebben was ik zeker. Dit wordt de opvolger. Net als mijn Defy+ is de Razr i een enorm goed gebouwd toestel! Alleen maar hoogwaardige materialen, er is geen plastic te vinden. Het toestel ligt lekker in de hand en je kunt het scherm goed bedienen. Er zit geen “skin” overheen van Motorola zoals je wel vaak(altijd) ziet bij Samsung en HTC. Motorola heeft wel enkele handigheidjes toegevoegt maar het Android blijft wel mooi en puur. Alles werkt goed en het is een enorm snel toestel. Niet te meten met mijn Defy+ die is een heel stuk langzamer namelijk! De camera opent zich ook ongekend snel, binnen een seconde ben je klaar om een foto te maken. De foto’s zijn bij genoeg licht zelfs erg mooi. Als het schemerig is zijn de foto’s echter niet zo goed maar met welke smartphone maak je in het donker wel goede foto’s.... Kortom, het is een prachtig toestel om te zien en een erg fijn toestel om mee te spelen. Alles werkt gewoon enorm snel. Ik heb hem sinds december en nog steeds werkt alles naar behoren.

Heb jij ook een Motorola RAZR i (XT890) Zwart?