Jays a-Jays One+ Black (Zwart) Review

jydis 6 mei 2013, 437 views

Jays a-Jays One+ Black (Zwart)

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • handige volumecontrols
  • kabel raakt niet snel in de knop
  • zit fijn in oren(ook bij grotere en kleinere oren, want er zitten verschillende dopjes bij)

Minpunten

• Kabel is iets te stug
  • kabel wordt snel stoffig
  • De oortjes worden snel vies(oorsmeer)

Voordat ik de a-jays one+ kocht ben ik al in het bezit geweest van de a-jays one. Ik vond deze toen al goed, maar de toevoeging van een mic en music controls maakt het helemaal af. En de geluidskwaliteit is voor deze prijs zeker goed.
En door de jays app te gebruiken uit de play store kan je met een knopje bijna alles. bijv. volgende, vorige, pauze/play maar ook volume omhoog/omlaag, opnemen/ophangenen mute(tijdens een telefoongesprek) aan/uit zetten en dat met een kopje en een gratis app!
Ook zit er op het rechter oortje een klein bobbeltje. Deze valt nauwelijks op wanneer je er naar kijkt, maar het is een geweldige uitkomst om het rechter oortje te vinden in bijv. het donker.

Heb jij ook een Jays a-Jays One+ Black (Zwart)?