Medion LIFE P69050 (Zwart) Review

Nietie 4 mei 2013, 153 views

Medion LIFE P69050 (Zwart)

Pluspunten

• Prijs / kwaliteit
  • Goed bereik
  • Plug and play
  • Goede accuduur

Minpunten

• Kleine oorschelpen
  • (Lastig voor grote oren/langdurig gebruik)
  • Niet in Nederland te verkrijgen
  • Zit alleen Duitse handleiding bij

Ik zie maar 1 review dus ik denk ik deel mijn mening wel even.

Deze headset is waarschijnlijk niet in Nederland te verkrijgen. Ik heb hem gekocht van iemand die hem had gewonnen. Als je in Duitsland bent (of ander land) dan kan ik deze budget wireless headset zeker aanraden.

Ik gebruik het nu iets langer dan een maand zonder problemen. Geluidskwaliteit is gewoon goed en de ingebouwde microfoon ook. Ik had verwacht dat de mic niet goed was omdat het niet eens zichtbaar is maar het werkt prima voor teamspeak, skype enz.

De headset zit redelijk lekker. Ik heb echter grote oren en na langdurig gebruik doet het soms pijn. De oorschelpen zijn namelijk redelijk klein.

Ik heb bereik door het hele huis dus dat is goed. De accuduur is een halve dag ofzo, ligt er natuurlijk aan de volume en of je de mic aan hebt staan.

Deze aankoop heeft me 30 euro gekost en ik ben er erg blij mee.

Heb jij ook een Medion LIFE P69050 (Zwart)?