Apple iPad WiFi (voorjaar 2012) 16GB Zwart Review

Nicj56 1 mei 2013, 349 views

Apple iPad WiFi (voorjaar 2012) 16GB Zwart

Pluspunten

• Retina Display
  • Gebruikersgemak

Minpunten

Sinds vorig jaar maart deze iPad(een van de laatste bij Paradigit). Prima apparaat alleen de accuduur bij veel gebruik wat minder, dit is wel normaal.

Ik werk niet altijd mee wel veel(boeken lezen en soms een spelletje:P)

Die dag dat de iPad kwam was ik niet thuis, dus een van mijn ouders hadden hem aan genomen. Daarna kwam ik thuis dus ik gelijk uit pakken en etc. Je raad het al gelijk in gebruik genomen iCloud back-up van mijn iPhone erover heen gedaan, dus even wachten en toen gelijk gebruik van kunnen maken hier en daar kleine dingetjes nog bij moeten stellen, verder een goed apparaat!

Heb jij ook een Apple iPad WiFi (voorjaar 2012) 16GB Zwart?

Ik denk dat je deze review flink kunt inkorten door 't volgende te schrijven:

Yay ik heb een iPad!

Dat is ongeveer gelijkwaardig aan je review qua informativiteit.

PS: Beetje zinloos om een Smartcover voor een iPad Mini te gebruiken met je iPad..

[Reactie gewijzigd door blurryilluzion op 1 mei 2013 16:22]

Mijn fout, van die smart cover en de rest laat ik zo staan