Specificaties WiFi - Bekijk alle specificaties

Apple TV (2012) Review

Nicj56 30 april 2013, 3.711 views

Apple TV (2012)

Pluspunten

• Goed geluid
  • Super beeld
  • Full HD Output

Minpunten

• Black border rond iPhone en iPad beeld tijdens Airplay

Geluidskwaliteit Score: 5
Sinds 26 februari 2013 heb ik een Apple TV. Opzich geen verkeerd apparaat, alleen het feit dat ereen recall actie is nu(helaas mijn serie nummer niet. Maar qua design en etc is het mooi compact apparaatje.

Mijn eigen kennende gelijk ermee aan de slag. Gelijk AirPlay uit getest, wat uiteraard niet verkeerd. Alleen met een film kijken af en toe wat stottering.

Ik was die dag thuis, dus zelf het pakketje aangenomen uiteraard heel blij.. Ik een beetje als Apple fan de doos bewaart(geld ook voor mijn andere Apple producten :P). Verder ben ik nu nog steeds tevreden over mijn Apple TV.

Heb jij ook een Apple TV (2012)?