Specificaties Mono speaker - Bekijk alle specificaties

TDK 3 Speaker Boombox (Zwart) Review

bloodyft 30 april 2013, 468 views

TDK 3 Speaker Boombox (Zwart)

Pluspunten

• Hele rijke basweergave
  • High-fidelity sound
  • Het design
  • Touchscreen
  • De 2 schermen
  • Equalizer
  • De featureset
  • Vele ingangen
  • Bouwkwaliteit
  • En je kan hem beladen met 12!!!! D-cell batterijen en hem dus gewoon buiten, naast je op een bankje neer kunt zetten en de buurt omver blazen:).

Minpunten

• 12!!!! D-cell batterijen? De speaker zelf is al erg zwaar laat staan met.
  • 12 D-cellen zijn ook behoorlijk prijzig, al helemaal als je oplaadbare wilt.
  • Als het volume iets voor de helft staat en je draait hem omhoog, krijg je een heel groot duidelijk verschil in volume, doe je dit op ¾ dan merk je er heel weinig van.
  • Geen bluetooth.
  • Geen afstandsbediening.
  • Erg zwaar.
  • Geen bescherm hoes of iets dergelijks.

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Ik ben zeer te spreken over de boombox.
De geluidskwaliteit is beter dan ik had verwacht en het is natuurlijk een echte eyecacher!

De basweergave is erg goed. Zelden heb ik een portable speaker gehad met zulke mooie lage frequenties!

Het design is ook zeer mooi. Dit was de voornaamste reden dat ik eens een kijkje ging nemen op het web naar wat specs.

De featureset is ook goed. Je krijgt een doos met daarin een EU en US powercable, een Usb-24pin kabel, een 3.5mm jack, AM en FM radio antennes en een houder ervoor en natuurlijk al het papierwerk. Kortom, een hoop!

Ik heb foto's van de vergelijking met een Logitech speakertje en de Beatbox van Beats by. Dre.

Heb jij ook een TDK 3 Speaker Boombox (Zwart)?

Ik kan de foto er niet op zetten, heeft iemand enig idee hoe ik hem erop kan krijgen?

Hier de link voor de foto van de TDK Boombox naast de Beats By. Dre. Beatbox achter de Logitech wireless boombox.

En hier nog een wat duidelijkere foto van de box zelf.

[Reactie gewijzigd door bloodyft op 9 mei 2013 15:42]

Als iemand een vraag heeft reageer gerust!