Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Razer Tiamat 2.2 (Groen, Zwart) Review

DurPii 29 april 2013, 732 views

Razer Tiamat 2.2 (Groen, Zwart)

Pluspunten

• erg mooie Bass dankzij 2.2
  • goede bouw van de behuizing
  • lange levensduur
  • goede microfoon, zeer zuiver.
  • prima kwaliteit oorschelpen.
  • goed nagebootst 7.1 geluid

Minpunten

• te lang draad. (3m)
  • de plastic band die in de hoofdsteun zit schuift soms buiten zijn omhulsel (dit is goed te verhelpen door met een plat voorwerp de plastic band terug te schuiven.
  • rode en groene jack aansluitingen niet duidelijk bij weinig of geen licht.

Ik heb mijn Razer Tiamat 2.2 al sinds de uitgave. Daar heb zeker ik zeker geen spijt van. Voor mij is een luide en sterke Bass belangrijk en die heb ik gekregen. Ik merk tot nu toe geen verschil in de kwaliteit van het geluid en de behuizing. Om eerlijk te zijn heb ik hem zelfs al een aantal keren laten vallen. ik raad deze hoofdtelefoon ten zeerste aan bij liefhebbers van intens gaming. daarbij is natuurlijk de microfoon ook een pluspunt aangezien deze prima geluid doorgeeft. deze microfoon is makkelijk weg te werken in de hoofdtelefoon al blijft deze soms haken. maar gelukkig dankzij de robuuste bouw zal hij niet snel beschadigen of stuk gaan. Er is wel een probleem met de jack aansluitingen. veel gebruikers (waaronder ik) kunnen de rode en de groene aansluitingen moeilijk onderscheiden in het donker. Natuurlijk is deze hoofdtelefoon perfect voor intense gaming, aangezien deze vrijwel alle geluiden in de omgeving dempt. zo kun je je maximaal concentreren op je race of shooter game. Ik ben zeer positief over deze hoofdtelefoon en raad hem ook aan bij moderne muziek luisteraars. ;)

Heb jij ook een Razer Tiamat 2.2 (Groen, Zwart)?