Samsung Galaxy Gio S5660 Zwart Review

lazyduck 25 april 2013, 876 views

Samsung Galaxy Gio S5660 Zwart

Pluspunten

• Goed geprijsd

Minpunten

• Soms wat laggy
  • Batterij houdt niet altijd even goed
  • Intern geheugen zit snel vol met Androidapps die niet vanop een SD-kaart kunnen draaien

Als je een smartphone wilt voor weinig geld, dan is de Gio een goeie kandidaat. Vergis je echter niet: je krijgt waarvoor je betaalt.

Soms reageert de interface wat traagjes. Het intern geheugen zit al snel volgeladen met Androidapps die niet vanop een SD-kaart kunnen draaien, dus je zal selectief moeten zijn. Verder ben ik niet zo enthousiast over de batterij, maar ik heb geen andere smartphones waarmee ik ze kan vergelijken. Op het moment van schrijven kon je via Samsung Kies (de officiŽle updater) hoogstens Android 2.3.6 draaien op deze gsm. Via onofficiŽle ROM's kan je hoger gaan, maar dat heeft mogelijk gevolgen voor je garantie.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Gio S5660 Zwart?