Specificaties Stereo Bluetoothspeaker - Bekijk alle specificaties

Jabra Solemate (Black) Review

RBens 15 april 2013, 1.867 views

Jabra Solemate (Black)

Pluspunten

• Verbazend veel functionaliteit:
  • 3.5mm jack kabel voor pc/laptop
  • bluetooth verbinden zonder problemen
  • usb kabel om te linken en op te laden evenals een losse adapter
  • lange batterijduur (bij mij zelf 5,5 uur luisteren)
  • stof/water werend hoesje (veilig voor het strand)
  • Ingebouwde microfoon, dus zelfs te gebruiken als hands-free kit in de auto
  • Prachtig geluid
  • Enorm hard maximaal volume

Minpunten

• Wellicht wat duur voor sommigen
  • Niet het meest modieuze apparaat, maar wel in stijl

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Gratis gekregen bij verlenging van mijn abonnement (samen met de telefoon, cadeautje voor een trouwe klant, altijd leuk)

Het uitpakken ging soms wat moeizaam (verschillende drukpunten om alles te openen en een irritant plastic covertje wat je open moest duwen.

Er zit een handleiding bij, maar die is bij het product niet nodig. Wanneer je de Solemate aanzet begeleid het apparaat je met spraak door elke stap heen.

Na het opstarten meteen vlekkeloos kunnen connecten met mijn telefoon (android en iphone geprobeerd, evenals een laptop). De muziek klinkt helder en gaat verbazingwekkend hard. Zelfs op het hoogste volume klinkt het helder bij verschillende muziekstijlen.

Verbazend goeie basstonen en ook de hoge tonen komen er prima door voor een portable device. Het lijkt echt alsof je een ghettoblaster in je hand hebt. De Bass die door het apparaat en soms de tafel trilt draagt hier lekker bij.

• iPhone
  • Verschillende Android telefoons
  • Laptop (met bluetooth en kabel)

Heb jij ook een Jabra Solemate (Black)?

Wil je ook delen wie "zijn trouwe klant" heeft beloond?
KPN, hebben er zo'n 15 jaar lang internet, tv, bellen en wat zakelijke telefoonabonnementen gehad. Al een tijd geleden hebben een UPC alles in een pakket genomen en alleen de 3 zakelijke mobiele abonnementen behouden.

Toen we deze op wouden zeggen ging de verkoper in het systeem kijken en kwam hij tot de conclusie dat onze "score" 1200 euro was, ofwel het bedrag dat hij maximaal van de superieuren mag besteden om ons klant te laten blijven.

Na een wandeling door de winkel kwam het dus uit op een verlenging van het abonnement (25 euro p.m met een korting van 100%) met daarbij een iphone (4), deze speakers en een zooi aan accessoires voor de iPhone.

Let wel, we zijn ook een tijd zakelijk afnemer geweest met 25-30 zakelijke abonnementen voor mobiel, dat zal dan ook voornamelijk de reden zijn dat deze meneer erg vriendelijk en gul over kwam ;)

p.s. Mijn voorstel van een lekkere cheque van 1200 euro was helaas niet mogelijk

[Reactie gewijzigd door RBens op 15 april 2013 22:50]