Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Philips Fidelio L1 (Zwart) Review

ArankNewbie 15 april 2013, 399 views

Philips Fidelio L1 (Zwart)

Pluspunten

• comfortabel,
  • mooi design, goed geluid, lekt geen geluid, laat geen geluid binnen, je kan heerlijk genieten van je muziek

Minpunten

• het snoertje is wat aan de korte kant.

Yes YEs YES! haha , De philips L1 koptelefoon is een aanrader voor de echte muziekliefhebber. Hoewel een film ook erg mooi is om te kijken met deze koptelefoon op.

Het geluid is super, ondanks dat het geen surround grote boxen zijn. Het geluid lekt niet en nog belangrijker geluid van buiten lekt niet naar binnen. Dus je hoort geen storende geluiden als je je probeert terug te trekken in de muziek of een film.

Dat heb je vooral onderweg, en ik had daar dus geen last van terwijl ik muziek luisterde in de trein oid. :) Heerlijk!

Het design is mooi, zwart- elegant. Niets op aan te merken.

Hij zit erg comfortabel op het hoofd en de oren, drukt niet en soms krijg ik hoofdpijn van een koptelefoon maar bij deze niet.

Het enige nadeel vind ik toch wel dat ht snoertje vrij kort is. Ik red me ermee, maar van de tv naar de bank is te kort. Dat is erg jammer, misschien kun je daar een verlengsnoertje voor aanschaffen.

Je kan hem mooi opbergen in een fluwelen zakje, deze zal hem niet super beschermen tegen stoten in een tas. Maar wel tegen evt een pen die erin prikt.

In deze prijsklasse zal je geen betere tegen komen dan de Philips L1 :) Ik zeg: DOEN!

• HP elitebook
  • Iphone 5 Apple
  • Ipod 4 Apple

Heb jij ook een Philips Fidelio L1 (Zwart)?