Specificaties 10,1" (1024x600), 250GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP Mini 110-3101sd (XE929EA) Review

WouterS5830i 15 april 2013, 825 views

HP Mini 110-3101sd (XE929EA)

Pluspunten

• Klein, handzaam formaat
  • weegt met accu volgens mij net 2KG
  • accu gaat erg lang mee

Minpunten

• harde schijf kapot, 3 weken zonder gezeten
  • windows 7 starter

Ik heb de hp mini gekregen, en ben er eigenlijk heel tevreden over. Het is een klein en handzaam apparaat, en de accu gaat heel lang mee (als je niet te veel doet haal je de 7 uur wel) Maar ik heb hem nu al wat langer, en dan wordt het natuurlijk wel wat minder. Maar hij hoeft echt niet elke dag aan de lader, ook niet als je hem wat meer gebruikt. Wat wel jammer was, was dat ik hem, toen ik hem nog geen jaar had, de harde schijf kapot was... viel binnen de garantie, maar ik ben hem wel 3 weken kwijt geweest (via paradigit) Dat was iets minder. Maar toen ik hem weer terug had, deed hij het wel weer goed.
Wat ik ook jammer vindt, is dat er windows 7 starter op stond. Je kan niet eens een eigen achtergrond instellen, en verder zijn de mogelijkheden ook heel beperkt. Ik heb er home premium op gezet, en dat draait hij vloeiend, zonder problemen.
Het is gewoon een prima notebook, vooral als je hem vaak mee moet nemen.

Heb jij ook een HP Mini 110-3101sd (XE929EA)?