Pioneer BDR-S07XLT Zwart Review

herwinkampjes 10 april 2013, 874 views

Pioneer BDR-S07XLT Zwart

Media-foutgevoeligheid Score: 5
Media-compatibiliteit Score: 5
Schrijfsnelheid Score: 5
Leessnelheid Score: 5

Sinds ik mijn pc begon te bouwen wou ik graag mijn pc gaan gebruiken voor 3d gaming / 3d films. Sinds ik mijn 40 inch Samsung 3d tv heb aangesloten op mijn pc begon ik met het downloaden van een aantal 3d films toen ik de grote zag 45gb per disc dacht ik van dit is niet normaal. en heb ik de pioneer bluray brander aangeschaft. Ben veel wezen zoeken naar een geschikte review van diverse bluray spelers / branders maar kon er weinig vinden vandaar deze review.

#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal¤ 1.619,05

De verpakking
De bluray brander werd netjes geleverd in een ruime doos en goed beschermd op de voorkant zat een folie tegen beschadiging. Verder zat er een handleiding bij in het enigste wat ik miste was de software om bluray af te spelen bijvoorbeeld powerdvd.

Installatie
Nadat ik hem had geļnstalleerd installeerde mijn computer automatisch de drivers en kon ik binnen een minuut mijn bluray disc plaatsen en afspelen. Wat werkt dat plug en play toch mooi.
Waarom heb ik voor deze bluray brander gekozen
Ik heb gekozen voor deze brander om de volgende punten:
- Vormgeving
- Geluidsproductie is minimaal

Specificaties / snelheid
Verder verschild de lees en schrijfsnelheid van de verschillende bluray branders die op de markt zijn weinig tot minimaal. De vormgeving en de geluidsproductie gaf voor mij de doorslag om deze te kopen.

Vormgeving
De voorkant is uitgevoerd in een zwarte metallic kleur met een chrome eject knop. De vormgeving sprak mij ook aan omdat het bovenste klep gedeelte een geheel is over de gehele breedte.

Een top bluray brander voor een goed prijs. Vooral de vormgeving zal veel mensen aanspreken. De installatie was eenvoudig en heb verder nog geen comptabiliteitsproblemen gehad.

Heb jij ook een Pioneer BDR-S07XLT Zwart?

Sorry, maar op basis van deze review kan ik geen keuze maken. Snelheid, stabiliteit, dat zijn belangrijke zaken bij een optische drive. En die behandel je niet in je review.