Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Philips Fidelio X1/00 (Zwart) Review

KgoossenNewbie 7 april 2013, 389 views

Philips Fidelio X1/00 (Zwart)

Pluspunten

• Prachtig geluid, mooi design Goed draagconfort

Minpunten

• niet draadloos, snel warme oren

Ik heb hem nu 2 weken en ben er super blij mee!

Echt een super mooi helder geluid , Mijn vorige koptelefoon(Bose) was ook niet slecht maar ik hoor een duidelijk beter verschil.

Hij zit ook super lekker ,Alleen krijg je snel warme oren.

Ook het design vind ik erg mooi en aangenaam, ik gebruik hem meestal thuis en luister er veel muziek mee en ook voor een filmpje te kijken op mijn laptop gebruik ik hem!

Mijn man gebruikt hem ook dagelijks en denkt het er zelfde over als ik. Als je het budget hebt om er een aan te schaffen raad ik deze zeker aan had niet verwacht zo een mooi geluid te horen.

Heb jij ook een Philips Fidelio X1/00 (Zwart)?