Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Roccat Isku FX (Qwerty) Zwart Review

ThaBilly 5 april 2013, 555 views

Roccat Isku FX (Qwerty) Zwart

Pluspunten

• Typt / ligt lekker
  • Ziet er mooi uit
  • Niet duur!!

Minpunten

• Driver ondersteuning voor windows 8 is matig

Ik heb onlangs dit toetsenbord aangeschaft, zeer tevreden totdat ik de driver ge´nstalleerd had, de software is niet 100% compatible met windows 8!!
Als je een aanpassing maak in het menu dan slaat deze vast voor circa 15 seconden en als je in deze tijd een toets aanraakt van je toetsenbord dan reset die zichzelf!!! verder lig je lekker met je hand op dit toetsenbord en met zijn meerdere kleuren en aanpassingen kan je hem helemaal naar je eigen smaak maken. wat mij ook opviel was dat caps lock de functie knop is geworden voor de macro's en dat je alleen capslock in kan drukken met als je een andere functie knop indruk.

Heb jij ook een Roccat Isku FX (Qwerty) Zwart?

Is het een mechanisch ramplankje?
Nee het is geen mechanisch ramplankje ;) maar als je een beetje snel type maakt die wel een beetje herrie (vooral s'avonds)
hoe zit het me bouwkwaliteti van dat ding? zit een beetje degelijk inelkaar? het is en blijft een ramplankje zeg maar :P mischien je review wat uitbreiden met wat informatie en als je dan toch lekker bezig bent mischien wat foto's erbij O-)

[Reactie gewijzigd door marineII7 op 28 juni 2013 10:50]