HTC One SV (LTE) Blauw, Zwart - Reviews

Specificaties 4,3" • 800x480 • 8GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

HTC One SV (LTE) Blauw, Zwart Review

pat-91Newbie 5 april 2013, 1.294 views

HTC One SV (LTE) Blauw, Zwart

Pluspunten

• Helder scherm
  • Makkelijk in gebruik
  • Voelt soepel aan
  • Installeert razendsnel apps
  • Strak design
  • Licht en dun
  • Beats audio

Minpunten

• Relatief korte accuduur
  • Speaker geluid
  • Foto kwaliteit
  • Bijgeleverde oortjes

Nadat mijn HTC Sensation XE niet meer te repareren was kreeg ik de HTC One SV. De resolutie van het scherm zou lager zijn dan van de XE. Toen ik het mobieltje voor het eerst opstartte was daar niks van terug te zien. De kleuren spatte van het scherm. Het Sense 'jasje' is duidelijk aanwezig, wat te merken is aan de soepelheid en de mogelijkheid door alle openstaande applicaties te 'scrollen'. Als je dan een applicatie aanklinkt moet deze wel eerst scherpstellen wat soms wel even duurt. De foto kwalitieit komt overeen met de kwaliteit van een Blackberry 9780; niet al te best dus.
Het toestel is erg licht en dun, wat ik als zeer prettig ervaar. Het toestel is niet te groot en niet te klein en een stuk minder lomp als de XE, dus al met al een goede vervanging voor de XE en voor de prijs waar deze te koop voor staat een aanbeveling voor mensen die opzoek zijn naar een goed, strak, soepel toestel.

Heb jij ook een HTC One SV (LTE) Blauw, Zwart?