Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty US) Review

rikrust 3 april 2013, 1.045 views

Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty US)

Pluspunten

• verlichtte toetsen
  • armsteun
  • kabelgoten
  • usb ingang
  • mic en aux ingang

Minpunten

• usb werkt niet bij sticks

Ik heb dit toetsenbord gekocht omdat ik een nieuw toetsenbord nodig had om te gamen, ik had een tip gekregen om dit toetsenbord te kopen en dat had ik gedaan. Voor wat hij allemaal kan is de prijs goed, je hebt 12 G toetsen die je met speciale software van Logitech in kan stellen. Ook heb je verschillende profielen die je ook allemaal een andere kleur kan geven, te kiezen tussen rood, blauw en een soort paars. Ook zitten er meerder multimediatoetsen op waarmee je je muziek kan bedienen. Er zit een microfooningang, een aux ingang en een usb ingang in voor bijvoorbeeld een muis met een korte draad. Onder het toetsenbord zit ook speciale kabelgoten voor je headset

Heb jij ook een Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty US)?

Ben benieuwd of dat er toetsenborden zijn die wel USB sticks ondersteunen.
Jup, werkt gewoon op m'n QPAD MK-85
Heb hetzelfde probleem, de G19 van een maat ondersteund ze wel.

Ik verwacht dat de G110 niet genoeg stroom kan leveren (de G19 heeft externe voeding via stopcontact)

Men telefoon laad namelijk ook ongelofelijk traag via men toetsenbord, nog een stuk trager dan USB achterin men moederbord (2.0 en 3.0)
Ik heb dit toetsenbord ook, Inderdaad erg fijn toetsenbord.

Tip: misschien kan je de tekst wat uitbreiden en evt. wat afbeeldingen toevoegen.