Specificaties Actie, Shooter-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Far Cry 3, PC (Windows) Review

Koter1404 3 april 2013, 381 views

Far Cry 3, PC (Windows)

Pluspunten

• #1 goede uitrusting in het spel
  • #2 de kwaliteit spreekt voor zich ( erg goed)
  • #3 variate met wapens

Minpunten

• 1# het wisselt alleen niet tussen nacht en dag je kan 12 uur spelen blijft klaar licht

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
De graphics zijn goed en er zit een rode draad in het verhaal dat is erg fijn om het te volgen er zijn variabele wapens om te gebruiken ook klinkt het geluid erg goed en ziet de omgeving er goed uit zelfs in de details is het een top game met het golvende water de rook effecten van het afschieten van wapens deze game jaagt het allemaal na Mijn mening. De game is met geen onderbreking in 6 a 7 uur uit te spelen in andere gevallen als je echt nonstop door gaat in 4-6 uur Al's je echt er door heen gaat

Heb jij ook een Far Cry 3, PC (Windows)?

Hoe zou jij het eruitlaten zien dan ?
Kijk naar andere reviews! Want je hebt nu 3 reviews geschreven die echt nergens op slaan. Je gebruikt geen leestekens, je hebt geen afbeeldingen, en van een inleiding - kern - slot is er geen sprake van. =/

Als ik niet beter wist dan zou ik denken dat je dit gewoon doet voor de karma, wat de verkeerde aanleiding is om een review te schrijven.

[Reactie gewijzigd door 505102 op 3 april 2013 11:38]

Sowieso 5 sterren op alle onderdelen is een beetje overdreven, onderbouw desnoods je ervaring bij elk punt.
Persoonlijk vind ik het ook een erg goed spel.

Er zitten mij alleen teveel fouten in de omgeving, (zwevende struiken, dat soort zaken)
Ook het uitrekken van grond textures bij het verhogen van een stuk terrein (zoals in de SP erg goed te zien is als je goed rond dwaalt)

Het enige spel wat momenteel 5 sterren verdient bij de graphics is Crysis 3 (op de PC alleen ofc).

- Met welke hardware heb je het spel gespeeld?
- Heb je een toetsenbord met leestekens? (comma's, punten, enz.).

EDIT: ik zie een ' tussen Al's, bedoel je daar ALS of ai mee? -_-

[Reactie gewijzigd door Zen!th op 3 april 2013 09:38]

Akkoord met Vaszaitsev.

Als het je idee is om snel wat karmapunten te scoren met erbarmelijke reviews hoop ik dat je je snel bedenkt. Het feit dat je nog vraagt hoe het er wel moet uitzien zegt duidelijk dat je nog niet eens de moeite hebt genomen andere reviews hier te bekijken of dat je gewoon aan het karmatrollen bent.