Minecraft, PC (Linux, macOS / OS X, Windows) Review

Koter1404 3 april 2013, 450 views

Minecraft, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)

Pluspunten

• #1 is leuk om te spelen op lange termijn
  • #2 veer uitbreidingen ( Mods )
  • #3 overzicht begin menu
  • #4 word bijna om de twee a drie maanden ge update

Minpunten

• #1 kost 19,99,-
  • #2 (te) uitgebreide besturing voor onervaren spelers
  • #3 niet erg duidelijk in de game zelf

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 4
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Minecraft is de uitgebreidste game die ik tot nu toe heb gespeeld het kost 19,99,- dat valt op zich nog wel mee het spel is zeer gewaardeerd op de mobiel in de App- store van Apple is de game wel 15,5 miljoen keer verkocht echt een hype kan je wel zeggen maar over de PC verzie zijn de meningen verdeelt mensen vinden de besturing moeilijk tot irritant omdat je zoveel toetsen gebruikt wat bij andere games niet zo is. Ik vind zelf minecraft een leuke game om te spelen ik heb hem op PC en I phone de PC verzie is erg uitgebreid maar met 45 min speeltijd weet je ongeveer hoe het werkt mat de servers die je kan bezoeken is het helemaal een pretje er zijn verschillende soorten servers zoals THE hunger games. Survival Maps maar ook creative attractie parken of freebuild dat je zelf aande bouw gaat kort om zeer uitgebreid

• Intelcore I7/I5 zijn erg geschikt
  • PC Viper werkt beter dan op een Apple ( Apple is een afrader voor minecraft)
  • Microtools muis+toetsenbord

Heb jij ook een Minecraft, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)?

Even over je review:
Gebruik punten, kopjes, kommas en andere opmaaktools.

Verder: Minecraft draait niet echt op je apparaat, het draait in een virtuele machine, dus Apple is daar minder geschikt voor omdat het simpelweg minder rekenkracht heeft.

En het is meer een uitgebreide toolkit om je avonturen te maken dan om echt als spel tezien.
mijn zoon van zes vind het helemaal een geweldig spel . ik persoonlijjk ga voor games die grafisch beter er uit zien.