Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Philips Fidelio L1 (Zwart) Review

matv 29 maart 2013, laatste update op 29 maart 2013, 193 views

Philips Fidelio L1 (Zwart)

Sinds een aantal weken de Fidelio L1 in bezit ik ben er erg tevreden mee.
Draagcomfort is erg goed mijn oren vallen precies in de schelp en de L1 klemt goed om het hoofd (perfect). Kabels zijn opgesplitst in 2 delen. Korte kabel van koptelefoon tot connectie verbindingskabel (2 tussenkabels bijgeleverd, 1 voor Iphone/Ipad met afstandsbediening en 1 voor stereo met grote plug). Kabels zijn van hoge kwaliteit en goed afgewerkt met aluminium connectoren. Vormgeving is mooi en sober. Geluidskwaliteit is een 10 heb zelf veel koptelefoons gehad maar de L1 geeft klanken perfect weer. Wat mij opvalt is dat de hoge tonen perfect worden weergegeven (tonen die ik niet eerder zo helder gehoord heb). Erg ruimtelijke beleving alsof ik er live bij ben. Ik heb hem nu gebruikt op het werk en op de fiets en in beide situaties blijft deze beleving hetzelfde (iets meer ruis door de wind op de fiets).
Er word een mooie fluwelen zwarte opbergzak bijgeleverd waarin hij zeker goed beschermt zit. De L1 voelt erg stevig aan het aluminium en leer is erg degelijk en denk dat dit niet snel zal slijten. De prijs ja die is stevig, ik was op zoek naar perfecte kwaliteit in geluid, mooi design en de mogelijkheid om hem te gebruiken gedurende verschillende gebruiksmomenten (thuis, fiets, werk) en de L1 voldoet aan al deze wensen.

Heb jij ook een Philips Fidelio L1 (Zwart)?