Specificaties 7" • 1024x600 • 16GB • Android 4.1 - Bekijk alle specificaties

Asus Memo Pad ME172V Wit Review

dreke01 28 maart 2013, 3.778 views

Asus Memo Pad ME172V Wit

Pluspunten

• goede bouwkwaliteit
  • in het gebruik snel genoeg
  • microsd uitbreiding
  • handige Asus app's standaard aanwezig

Minpunten

• scherm
  • scherm
  • scherm
  • geen bluetooth
  • plaatsen van microsd moet zeer precies gebeuren anders schuif je het kaartje buiten de houder en krijg je em er bijna niet meer uit.

18/03/2013 bij MyCom de Asus Memo Pad 7 onlione besteld voor 159,00. Dag later zoals door MyCom aangegeven, netjes thuis bezorgd. Tablet opgestart en ingesteld, verliep zonder enig probleem.
De tablet vervolgens gedurende een week gebruikt, voornamelijk mail, internet en aantal andere app's. Doen het prima, echter het scherm is van zeer slechte kwaliteit. Had er veel meer van verwacht. Alles kwam enigszins wazig over en dat hinderde het gebruik aanzienlijk. Mijn vrouw kreeg er zelfs hoofdpijn van.
Vervolgens besloten om em naar de winkel terug te brengen en geruild voor een Nexus 7. Wat een verschil (in alles). Maar vooral het scherm is een hele grote vooruitgang. De meerprijs dubbel en dwars waard. Jammer dat Asus de Memo Pad 7 met zo'n slecht scherm levert, dat is bij de Nexus 7 in ieder geval vele malen beter hgelukt.

Heb jij ook een Asus Memo Pad ME172V Wit?