HP Pavilion dv6725ed (KN118EA) Review

Orangeno 14 mei 2008, laatste update op 14 mei 2008, 971 views

HP Pavilion dv6725ed (KN118EA)

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteits verhouding
  • mooi design
  • mooi scherm
  • afstandsbediening
  • zeer scherpe webcam

Minpunten

• accu snel leeg
  • voor geinstaleerde software (reclame)

Voor deze prijs is dit een zeer goede laptop. De HDMI aansluiting maakt hem helemaal van deze tijd! In februari gekocht. Alles werkte meteen perfect en geen moeilijk gedoe vooraf. je krijgt geen herstel cd's erbij wel een poets doek voor het scherm.

Het design is echt te gek van deze HP. Ze ogen modern en duur.

Het werkgeheugen is 3GB dit is bij een laptop toch wel redelijk veel. Maar vista heeft het nodig en hij loopt dan ook als een zonnetje! De videokaart is ook niet verkeerd. Verwacht niet dat je er de nieuwste spellen mee kan spelen. Een HD filmpje trekt hij met gemak en zelfs dan kan je nog internetten of een andere task uitvoeren.

Je krijgt bij deze laptop een afstandsbediening via infrarood meegeleverd! Super handig als je een film kijkt en de laptop staat naast je tv.

Deze laptop is perfect voor mensen die graag een betaalbare multimedia laptop in huis willen halen! Hij ziet er leuk uit, is snel en goed geprijsd.

Alleen de accu had wat beter kunnen zijn, deze is namelijk bij minimale belasting al binnen een 1,5 uur leeg. Verder is het jammer dat HP veel reclame mee installeert op deze laptop maar als je dit verwijderd is er niks meer aan de hand!

Heb jij ook een HP Pavilion dv6725ed (KN118EA)?

Niet erg uitgebreid, met laptops kan je toch enig batterij benchmarks en performance benchmarks plaatsen. Verder heeft deze laptop een 8400GS? zoja? hoe presteert deze in-game? zit er zelf ook over te twijfelen namelijk.
Ben het wel eens met je review, heb deze ook sinds februari, en de accu duur valt inderdaad tegen.

Qua software ben ik echter niet helemaal eens, er zit weinig van HP zelf op, zoals bij acer wel het geval is, maar er staan een paar programma's op van bijv. cyberlink.. Wat ik trouwens geen verkeerde software vind, vooral Youcam, erg leuk :)
aan Sqorpius,

deze laptop is niet echt een spelletjes laptop! Ik speel zelf aoe 3 maar dit spel kan ik niet op zijn hoogste kwaliteit zetten. Verder heb ik niet zoveel verstand benchmarks en is deze review dan ook geheel mijn subjectieve mening.

aan rscheper,

de software die ik bedoel is van TELE 2, misschien ben je die niet tegengekomen maar ik vond het best hinderlijk om de vraag te krijgen of ik wilde internetten via hun.
Heb dat eerlijk gezegd niet op mijn laptop staan, maar ik ben het wel eens tegen gekomen inderdaad, het is inderdaad vrij hinderlijk..