Marmitek BoomBoom 540 Review

air_bogeyNewbie 21 maart 2013, 1.697 views

Marmitek BoomBoom 540

Pluspunten

• Makkelijk te koppelen.
  • prijs kwaliteit voor muziek
  • makkelijk te koppelen
  • lange accuduur
  • makkelijk op te laden

Minpunten

• kwaliteit voor bellen
  • voelt wat fragiel aan.

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 3
Een zeer degelijke bluetooth headset voor muziek voor zijn prijs.
ik heb hem ook speciaal hiervoor gekocht.
de prijs tegen de kwaliteit van het geluid is zeker goed te noemen.
De afwerking voelt wat fragiel, maar dat komt omdat de oor kleppen dicht te vouwen zijn waardoor de headset in een carry case geplaatst kan worden waardoor de kans op beschadiging een stuk kleiner is.

De spraak mogelijkheid hadden ze er van mij uit mogen laten want die is gewoonweg slecht te noemen. wanneer je hem aan je telefoon hebt gelinked en je wordt gebeld kan je hem beter ontkoppelen om te spreken want anders ben ji niet te verstaan.

Mijn conclusie is:

Zoek je een bluetooth headset om muziek te luisteren is dit zeker een prima headset voor de prijs. Verwacht echter geen glashelder geluid, maar de midden en bass tonen zijn zeker prima aanwezig.
wil je een bluetooth headset om te bellen, dan moet je zeker deze niet nemen.

• Iphone
  • laptop
  • samsung SII
  • Asus TF300

Heb jij ook een Marmitek BoomBoom 540?

Hey, bedankt voor je review. Maar ik vroeg me dus af of er dan ook iets als een case bij zit. En hoe zit het met het opladen en accuduur?
Een case kan je erbij kopen (heb ik ook gedaan) (te koop bij conrad)
De accuduur is zeer goed te noemen.
Ik doe ruim 7 uur met een volle accu.
^_^ Zou je linkje kunnen sturen, ik kan echt totaal geen koptelefoon cases vinden (wars omdat ik de verkeerde termen gebruik, ik heb er namelijk ook echt nog nooit naar gezocht).

Wel goeie accuduur ja.

Hier heb ik hem besteld

OPladen gaat trouwens heel snel.
Binnen half uur is ie weer vol

[Reactie gewijzigd door air_bogey op 25 juni 2013 10:46]