Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech T400 Zone Touch Mouse (Zwart) Review

MBV 8 maart 2013, 725 views

Logitech T400 Zone Touch Mouse (Zwart)

Pluspunten

• ziet er mooi uit

Minpunten

• scrollen werkt slecht
  • links/rechts scrollen werkt niet
  • setpoint software

Ik heb deze muis een paar dagen geleden gekocht, en mocht iemand interesse hebben, dan wil ik er morgen weer vanaf. Het belangrijkste punt voor mij is dat na een poosje gebruiken blijkt dat de muis niet goed bij mijn hand past (maar daar kan ik Logitech niet de schuld van geven). Daarnaast blijkt dat de scroll-touch-zone niet fatsoenlijk werkt. Na een paar dagen gebruiken kan ik nog steeds niet nauwkeurig scrollen zoals ik dat met een logitech- of microsoft-muis van een tientje wel kan.
Ook de extra'tjes die de touch-zone zou moeten geven werken nauwelijks. Je moet naar links en rechts kunnen scrollen, wat meestal toch als een scroll-beweging wordt gezien. Ook kan je de touch-zone in 2 delen opsplitsen: onderaan de middelste muisknop, en bovenaan het startmenu of een andere functie. Dat gaat ook meestal fout.

En dan ben ik nog niet begonnen over de setpoint software. Als je na installatie een standaard dell-muis aansluit, werkt je middelste muisknop ineens niet meer: logitech vond het veel logischer om daar 'smooth scrolling' van te maken. Ook het scroll-wieltje werkt dankzij 'smart scrolling' niet meer zoals je verwacht. Maar in tegenstelling tot de T400, kan je bij die Dell-muis wel alles instellen: acceleratie, smooth scrolling kan uit, etc.

Heb jij ook een Logitech T400 Zone Touch Mouse (Zwart)?

Goed, heel eerlijk! Iemand die er elders wel een goede ervaring mee heeft zal hem wel van jou willen kopen.

Ik heb zelf gemengde gevoelens bij een wireless losse bureau touchpad van logitech.
Gemarket voor windows 8, maar deze heeft meer/handiger functies in windows 7 !!

Voorts pakt hij bepaalde bewegingen van mijn vriendin niet op, die die bij mij wel pakt.
Huid? vocht? druk? geen idee, wel vreemd.

Succes, ik hoop dat je er iemand blij mee kan maken.