Arctic Cooling NV Silencer 6 (Rev. 2) Review

Haan 27 april 2005, 388 views

Arctic Cooling NV Silencer 6 (Rev. 2)

Pluspunten

• Koelt goed en is stiller dan de rest van m'n pc (die al vrij weinig geluid produceert)
  • Goedkoop

Minpunten

• Past eigenlijk niet op de Club3D 6600GT
  • De koelpasta die wordt meegeleverd kan veel beter

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Ik heb de NV Silencer 6 nu op mijn CLub3D 6600 GT zitten.

Op een rijtje:
*Hij koelt net zo goed of iets beter dan de stock koeler, maar dan wel op een totaal onhoorbaar geluidsniveau

*In aanmerking genomen dat je er max 30 euro voor betaalt is dit gewoon een uitstekend product.

*Montage is prima te doen, al bleek in mijn geval de koeler niet passen zonder dat ik de vijl moest gebruiken. De Club3D versie van de 6600GT heeft namelijk heatsinkjes op het geheugen, waardoor de koeler niet goed op de core komt. Ik zag het gelukkig en heb het opgelost door er een randje af te vijlen, maar ik ben nu wel m'n garantie kwijt op de kaart..

*Enige echte minpunt vond ik de meegeleverde koelpasta. Ik kreeg het er met geen mogelijkheid goed op. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat er wel een klein tubetje Arctic Silver bij zou zitten, maar helaas niet. Gelukkig had ik nog liggen.

Al met al ben ik er zeer tevreden over de NV Silencer. :)

Heb jij ook een Arctic Cooling NV Silencer 6 (Rev. 2)?