Apple iPad Retina (najaar 2012) Wi-Fi 16GB Zwart Review

JansenMeiNewbie 6 maart 2013, 2.606 views

Apple iPad Retina (najaar 2012) Wi-Fi 16GB Zwart

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle oplossing
  • Vertrouwen in de klant

Minpunten

• Geen

Na thuiskomst een kapotte iPad in de doos. De Ipad was aan de achterkant beschadigd en het scherm was gebarsten. We zijn terug gegaan naar de Dixons in Hilversum en het verhaal uitgelegd. De leidinggevende van Dixons die op dat moment aan het werk was nam het verhaal serieus en mij uitgelegd dat hij dit niet zomaar kan omruilen omdat het overlegd moet worden met het hoofd kantoor. Binnen 2dagen kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat ik een nieuwe iPad krijg!! Dit noem ik nou 100% klantvriendelijkheid! Dit is erg netjes opgelost en snel opgelost. Dixons bedankt voor het vertrouwen en voor het snel oplossen van dit probleem

Heb jij ook een Apple iPad Retina (najaar 2012) Wi-Fi 16GB Zwart?

Waarschijnlijk heb je een account aangemaakt omdat je met lof spreekt over ''Dixons''
Dit is een shopreview en dat hoort op de volgende url:

[Reactie gewijzigd door guidonno op 6 maart 2013 13:20]

Dit is toch geen review! Geen letter over het product zelf.

Dit is een shopreview, zet dit verhaal bij de shopreviews van dixons.

Hierboven tegelijk dezelfde mening gegeven.

[Reactie gewijzigd door mountainbiker op 6 maart 2013 13:20]

Jij noemt het klantvriendelijkheid, ik noem het vanzelfsprekend.
Alles behalve klantvriendelijkheid als je het mij vraagt... Als ik met een kapotte iPad thuis kom die ik net heb gekocht, ga ik direct terug naar de winkel en ik loop winkel niet uit voor dat ik een nieuwe in me handen heb!
Daarom kijk ik als verkoper eerst met de klant in de doos, of alles netjes in orde is! Komt de klant dan terug met een kapotte iPad, dan is het zijn eigen schuld ofcourse! ;)
2 dagen wachten?? Dat vind ik niet normaal. Met iets minder als meteen nieuwe zou ik geen genoegen nemen. Ik neem aan dat er een serialcode op de doos en iPad staat. Deze zijn dus makkelijk te koppelen.
Schande zeg, dat Dixons je twee dagen laat wachten! Daar koop ik dus nooit meer wat.

see what I did there?
Je werkt er niet toevallig? Zeker gezien je registratiedatum...
Eigenlijk is dit totaal niet klantvriendelijk....als het direct bij aankomst defect is horen ze hem gewoon 1 op 1 (oftewel direct) om te ruilen voor een nieuwe