Sennheiser CX 300-II Precision (Wit) Review

lucien.staarink 2 maart 2013, 348 views

Sennheiser CX 300-II Precision (Wit)

Pluspunten

• Robuustheid, comfort, uiterlijk.

Minpunten

• GELUIDSKWALITEIT! Onacceptabel voor deze prijs.

Let op! Deze koptelefoontjes hebben een zeer lage kwaliteit/prijs verhouding i.t.t. de net iets duurdere CX 400 II. Ik had deze namelijk al. De CX 300 II leek qua specks bijna gelijk, maar het geluid is van zeer lage kwaliteit.
Niet Sennheiserwaardig! De CX 300 II is dof en bekrompen, waar de CX 400 II ruim en helder is.
Een gigantisch verschil binnen bijna dezelfde prijscategorie.

Laat je niet misleiden door de andere reviews. Je moet ze echt naast elkaar horen.
Nee, dit is geen reklame voor de CX 400 II, ook al zijn die erg goed. Het is toevallig de vergelijking die ik kon maken. Dus koop vooral iets heel anders, maar nooit een CX 300 II !!!

Heb jij ook een Sennheiser CX 300-II Precision (Wit)?

Waarom maak je twee reviews, een voor de witte en voor de zwarte versie? Lijkt me onnodig en niet de bedoeling.
Hoi,

Leek me het meest informatieve.

Hoe werkt dat normaal gesproken? Krijgen die twee totaal onafhankelijke beoordelingen dan?
Weet je zeker dat je niet een imitatie hebt? Want mijn CX-300 II klinken echt super.
Nee, alles zag er officieel uit en de dopjes van de 400 passen er ook op.

Ze zijn ook niet slecht per se. Maar zo'n groot verschil met de 400, dat kun je absoluut niet verwachten als je de specks en het kleine prijsverschil ziet.

Kijk maar eens of je een keer zo'n soort vergelijking kunt maken, dan kun je de proef op de som nemen.
Ik ga de 400 wel een keer proberen.

Misschien dat ze nog een beetje beter worden als ze ingespeeld zijn.