OCZ ATV Turbo 8GB 8GB Geel Review

MensionXL 25 april 2008, laatste update op 25 april 2008, 1.982 views

OCZ ATV Turbo 8GB 8GB Geel

Pluspunten

• Klein
  • Voelt duurzaam en metaal achtig aan
  • Snel (33MB/s read)
  • Relatief goedkoop voor een snelle 8GB USB-stick

Minpunten

• Slechts 12MB/s write
  • Voor sommigen misschien het dopje, maar voor mij was dit geen probleem aangezien ik hem toch 24/7 in mijn pc heb zitten

Het gaat hier niet om de ATV versie, maar om de Rally2, maar aangezien deze twee exact hetzelfde zijn qua hardware, en de 8GB Rally2 niet geregistreerd bleek te zijn op Tweakers.net, leek het mij verstandig het hier te posten aangezien ik ook al zocht naar een review, maar niks vergelijkends vond.

Deze USB stick wordt geleverd met een cordje, en USB-verlengdraadje, dit draadje is - schat ik - zo'n 15 a 20cm.

De stick zelf heb ik gekozen omdat ik een nieuwe stick nodig had, en de prijs vond ik erg bevredigend. (29 euro bij de lokale pc boer)

Prima stick, niks op aan te merken. :)

• Intel Q6600 @ 3.0GHz
  • 4GB OCZ @ 858MHz
  • Gigabyte P35-DS4
  • Windows XP

Heb jij ook een OCZ ATV Turbo 8GB 8GB Geel?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8