Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty US) Review

Koenzz 22 februari 2013, 884 views

Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty US)

Pluspunten

• Ligging handen
  • Drukkracht toetsen en spreiding toetsen
  • Volume knop regelaar
  • Tot nu toe niet kapot te krijgen en nooit problemen gehad

Minpunten

• De hoeveelheid extra G knoppen aan de linker kant van het toetsenbord

Een fantastisch toetsenbord dat ik nu al een aantal jaren gebruik. Het is erg comfortabel voor mijn handen en heb ook nergens pijntjes gehad als ik langere tijd moest typen.
Ik ben zelf professioneel gamer, maar ik gebruik de extra G knoppen op de linker kant van het toetsenbord eigenlijk niet en ik zou na al deze jaren eerlijk gezegd ook niet weten waar ze nog exact voor dienen. Waarschijnlijk is dit nodig voor een tactisch spel zoals Starcraft etc. Dus dit verlengd mijn toetsenbord zonder dat ik het gebruik wat wel wat ruimte in beslag neemt. Verder nooit problemen!

Heb jij ook een Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty US)?