Corsair CC800D-USB3KIT Review

kadappo 21 februari 2013, 706 views

Corsair CC800D-USB3KIT

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Goede kwaliteit
  • Alle aansluitingen die je nodig hebt aan de voorkant van je pc
  • Goedkoop

Minpunten

• Aan- en reset-knoppen liggen nogal diep, bij originele case geen probleem
  • Aansluitingen steken lichtelijk uit bij inbouw in een niet-corsair case (een houten plank in mijn geval)
  • Voor USB 3.0 Geen 20-pins stekker (kan voor sommigen een nadeel zijn)

(Waarschuwing: Aangezien het niet zo'n uitgebreid product is zal dit ook niet zo'n lange review worden..)

Het panel heb ik gebruikt voor een casemodding project van mij gebruikt: mijn iKast. De verpakking was erg simpel: een doosje van corsair met het product zelf en een zakje met 2 schroefjes om het te monteren in je eigen kast.

Ik heb die niet gebruikt aangezien deze alleen passen in de case warvoor deze bedoeld is (Corsair Obsidian series 700D/800D) en ik het heb gemonteerd in een houten plank ;) .

Op het panel zelf zitten:
- 2x USB 2.0
- 2x USB 3.0
- 1x FireWire 400
- 1x Audio-uit (koptelefoon)
- 1x Audio-in (Microfoon)
- 1x Aan-knop en 1x reset-knop
- 2x LED, een voor power en een voor HDD activiteit

Note: De USB 3.0 aansluitingen moet je aansluiten met 2 USB stekkers, dus geen interne 20-pins aansluiting!

Verder erg positief over dit product en een aanrader voor casemodders die een front panel zoeken en/of bezitters van een Corsair Obsidian series 700D/800D!

Hieronder nog wat foto's:

Heb jij ook een Corsair CC800D-USB3KIT?

Ziet er allemaal zeer professioneel eruit!
Bedankt! :D
Het is mijn eerste review dus ik ben erg blij dat het er goed uitziet ;)