Adata Superior S102 Pro 16GB Grijs Review

endemion 20 februari 2013, laatste update op 20 februari 2013, 622 views

Adata Superior S102 Pro 16GB Grijs

Pluspunten

• Prima schrijfsnelheid.
  • Goede leessnelheid.
  • Stevige metalen behuizing.

Minpunten

• Prijs/GB vergeleken met USB2 sticks 2x zo hoog.
  • Los dopje.
  • Wordt best warm.

Zal even een paar screenshots vd snelheid toevoegen. Screenshot gemaakt op het moment dat de snelheid zo'n beetje constant bleef.

Schrijfsnelheid USB3:

Leessnelheid USB3:

Schrijfsnelheid USB2:

Leessnelheid USB2:

Vervelend dat ik nu 150 woorden uit m'n mouw moet gaan schudden omdat het anders niet aan de eisen voldoet. Dus dit stukje tekst kun je negeren. Het is dan ook niet voor elk product zinvol om een uitgebreide lap tekst te gaan schrijven. Toen ik op zoek was naar een nieuwe stick wou ik ook alleen de real world snelheden weten. Al die andere kleinigheidjes zijn niet echt interessant. Het viel me toen trouwens wel op dat er nogal wat lui zijn die een usb3 stick kopen en die vervolgens op usb2 gaan gebruiken en dan enkel daar de snelheden van melden. Dat heeft toch geen zin!? Nou nog 40 woorden te gaan. Een tip dan nog maar erbij als je van dat nag scherm af wilt van teamviewer na elke sessie kun je ClickOff installeren die kun je dan automatisch bepaalde vensters laten weg klikken zodra ze verschijnen.

Heb jij ook een Adata Superior S102 Pro 16GB Grijs?

Valt nu eenmaal weinig te reviewen mbt usb sticks, maar wil zelf ook altijd alleen de snelheden zien, dus toch nog een +1, thanks :)