Specificaties Behuizing - Bekijk alle specificaties

Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart) Review

Kaaswagen 26 april 2005, 244 views

Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart)

Pluspunten

• Stil
  • Koeling
  • Uiterlijk
  • 4 Hdd's
  • Binnen schoon (Stoffilter)

Minpunten

• Ruimte
  • Vieze kast na enig gebruik

Kwaliteit voeding Score: 5
Ik vond de kast erg compleet en makkelijk in gebruik. De afwerking is goed en vooral het lage aantal decibellen wat uit de kast komt valt positief op. Ook de 2 felle, blauwe leds aan de voorkant vallen bij mij in de smaak.
Een nadeel is dat de kast soms aan de krappe kant is, ATX is echt de max (Bij mij kon de alternatieve CPU koeling (CNPS7000-AlCu) er net in, 1 vin raakt de voeding op een haar na niet). Ruimte 4 Hdd's daar in tegen is weer zeer positief.
De koeling is erg goed, er zit een goede airflow in en eventueel kan men upgraden met een extra 120 MM fan, wat een goed idee is bij een zwaarder systeem. Ook de stofilter is erg netjes, het houdt mijn hardware in ieder geval aardig stofvrij. De kast zelf daarintegen lijkt een magneet voor stof.
Al met al een goede, stille, mooie en degelijke kast.

Heb jij ook een Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart)?