BenQ FP71E+ (17", 8ms, D-sub/DVI) Review

JeZzAh_GoD 26 april 2005, 191 views

BenQ FP71E+ (17", 8ms, D-sub/DVI)

Pluspunten

• Responstijd
  • Kwaliteit (gevoelsmatig)

Minpunten

• Ik kan niet direct negatieve eigenschappen vinden... Misschien zijn de aansluitingen achteraan het scherm wat moeilijk bereikbaar, maar die moeten maar éénmalig worden aangesloten...

Ik heb zojuist (een half uur geleden) dit scherm gekocht. Ik heb er 310 euro voor betaald in België. Het was goed verpakt, en alle nodige kabels waren bijgeleverd. (Audio, voeding, DVI, Analoog) Ook was er een CD bijgeleverd met drivers en kleuren-presets. (Deze heb ik niet hoeven installeren, alles werkte uit zichzelf.). Na het bevestigen van de voet, kon ik zonder moeite de hellingshoek van het scherm aanpassen. Het aansluiten van het scherm was geen probleem; ik hoefde mijn PC niet eens opnieuw op te starten. Ook ik het OSD menu heel mooi en overzichtelijk, zoals verwacht. Ik heb al even Unreal Tournament gespeeld, en kon geen enkele ghosting zien. Over het algemeen ben ik dus zeer tevreden. Gelukkig geen dode pixels aangetroffen (dat was even spannend).

Heb jij ook een BenQ FP71E+ (17", 8ms, D-sub/DVI)?