Bekijk alle uitvoeringen
Specificaties Voordeelbundel met 250GB interne opslag - Bekijk alle specificaties

Microsoft Xbox 360 Slim 250GB + Forza 4 + Skyrim + extra controller Zwart Review

lgsmit 9 februari 2013, 301 views

Microsoft Xbox 360 Slim 250GB + Forza 4 + Skyrim + extra controller Zwart

Pluspunten

• mooi
  • snel
  • veel extra
  • stylish

Minpunten

• betalen voor online

Randapparatuur Score: 5
Spelaanbod Score: 4
Multiplayer Score: 4
Multimedia Score: 5
ik heb het apparaat aangeschaft omdat onze playstation 2 geen games meer las . we hadden dan ook eerst een een nieuw motortje aangeschaft om deze playstation dan ook weer te laten werken, tevergeefs werkte dit niet. we wilden een nieuw gaming apparaat in huis, want met zijn tweeen gamen bij de computer werkt niet echt :p. dus dachtenj we er eerst aan om een ps3 te halen, maar die zou dan wel heel erg duur worden. toen zagen we deze mooie set voor een aanbieding prijs van 190 euro bij de intertoys. we hadden deze dan ook meteen mee genomen. het enige nadeel was wel dat de xbox geen ps2 spelleen leest, wat best zonde was want we hebben heel veel ps2 spellen. later kochten we ook een losse ps2 voor 100 euro. maar de xbox pakket was erg mooi. 250gb aan opslag geheugen is niet weinig. de prijs is ook veel lager dan van een ps3, maar wat krijg je ervoor terug. bij dit pakket zit forza motorsport 4, en skyrim the elder scrolls (downloadeble content), een mooie headdset met ingebouwde microfoon, en een extra controller. het enige nadeel van deze mooie xbox is dat je moet betalen voor online spelen. per jaar gaat dit je ongeveer zestig euro kosten.

Heb jij ook een Microsoft Xbox 360 Slim 250GB + Forza 4 + Skyrim + extra controller Zwart?