Sennheiser OMX 70 Sport (Grijs, Groen) Review

BeePee|IANewbie 8 april 2008, laatste update op 8 april 2008, 1.142 views

Sennheiser OMX 70 Sport (Grijs, Groen)

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Pasvorm

Super oordoppen, zeer handig bij het sporten, omdat ze goed in je oren blijven zitten en er niet uitvallen. Geluid is ook goed, geen gekraak of dof geluid. Het is ook goed dat hij aangesloten kan worden op mijn iPhone, door een kleinere aansluiting. Het snoer is eigenlijk net iets te kort, maar dat komt misschien ook omdat ik lang ben.
Omdat de doppen vastzitten, en je ze niet kunt draaien is het mogelijk dat hij niet goed in je oor valt. Bij mij is dit geen probleem, maar het zou wel zo kunnen zijn.

• iPhone
  • Nintendo DS
  • Windows Vista

Heb jij ook een Sennheiser OMX 70 Sport (Grijs, Groen)?

Je beoordeeld prijs goed, echter vind ik 35 toch echt aan de dure kant.

Heb hier zelf sony oordoppen voor de helft van die prijs, die toch prima het gemartel van alledag kunnen overleven.
misschien zou je de specificaties kunnen weergeven en vergelijken met andere, of beoordelen.. Het is immers een review.
Ik heb deze oordopjes nu ongeveer 1 jaar. Ze hebben het altijd prima gedaan (nog steeds), alleen beginnen de kabels af te takelen. Vooral bij het stuk vanaf de oordopjes, na het grijze, komen de binnenste 2 kabeltjes buiten de beschermlaag. Ook vanaf het punt waar de kabel in 2 kleinere linkse en rechtse kabels splitst is dit het geval.