Skullcandy Smokin Buds (Zwart) Review

DaemonAngel 30 januari 2013, 285 views

Skullcandy Smokin Buds (Zwart)

Pluspunten

• Mooi
  • Goed geluid (als je stilzit)
  • Afstandsbediening
  • Niet te duur
  • Stevig

Minpunten

• Slechte kwaliteit kabel (te stroef en veroorzaakt geroffel in je oren bij beweging)
  • Oortjes te hard waardoor ze moeilijk blijven zitten

Ik heb de gele skullcandy smokin buds.
Ik gebruik ze momenteel niet meer maar met dat ik ze hier inhad dacht ik even kort er iets over te melden.

Ik had snel nieuwe in ears nodig en toen ik deze kocht was er niet veel in die prijsklasse aanwezig. Ze waren 24 euro.

Verpakking
Er zitten meerdere oordopjes bij zodat je kan verwisselen indien ze te groot of te klein zijn voor je oor.
Het rubber hiervan is redelijk hard zodat ze eigenlijk niet goed blijven zitten of afsluiten.

Op de kabel zit een afstandbediening die enkel het geluid kan regelen.

Gebruikservaring
Voor mij is het grootste minpunt de kabel. Deze is van een stroef materiaal waardoor als je hem wegsteekt hij de geplooide vorm houdt als je hem uitrolt.
Ook als je tegen de draad tikt krijg je het 'tok' geluid in je oren.
Enorm lastig dus want je hoort heel de tijd vanalles bij de minste beweging.

Geluid
Het geluid zelf vind ik wel goed. Het is helder en in zijn prijsklasse goed.
In vergelijking met mijn andere (rond de 100 euro) is het wel minder goed. Maar dit is wel logisch dus verder geen uitwijding erover.
In vergelijking met de philips van 20 euro is het geluid goed (beter vind ik moeilijk te oordelen). De kabel van de philips is beter maar er zit geen afstandsbediening op.

Geen aanrader
Ik zou ze niet aankopen want de kabel zorgt ervoor dat ze niet aangenaam zijn om te dragen. Oortjes moeten goed zitten en goed geluid geven. En door het geroffel afkomstig van de kabel is de geluidsproductie dus over het algemeen ook niet goed.

Heb jij ook een Skullcandy Smokin Buds (Zwart)?