Specificaties Verloop/koppel, 28cm - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Internal to External USB 3.0 Adapter Review

Jippe vD 27 januari 2013, 727 views

Cooler Master Internal to External USB 3.0 Adapter

Pluspunten

• Werkt goed
  • Kabel voelt stevig aan
  • Zwart kleurt goed bij de meeste behuizingen

Minpunten

• Aan de korte kant
  • Je moet aan gat aan de achterkant van je behuizing hebben om hem doorheen te trekken, of je moet een gat maken door een pci-e kaart weg te laten

Ik heb laatst dit kabeltje gekocht, omdat mijn moederbord (P8H67-M EVO) geen usb 3.0 header had. Wat dit kabeltje doet is 2 usb 3.0-aansluitingen van de achterkant van het moederbord omzetten naar een usb 3.0 header om de usb 3.0 aansluitingen op het front-panel op aan te sluiten.

Het werkt goed, ik heb helaas 2 aansluitingen minder aan de achterkant, maar nu hoef ik gelukkig niet meer mijn usb 3.0 apparaten aan de achterkant van m'n pc aansluiten, wat altijd zo'n gedoe was.

Heb jij ook een Cooler Master Internal to External USB 3.0 Adapter?

Tip: rechtstreeks te bestellen bij Cooler Master shop http://www.cmstore.eu/others/cables/usb-3-0-int-to-ext/