HP EliteBook 8470w (LY543ET) Review

sparks 26 januari 2013, laatste update op 25 november 2014, 624 views

HP EliteBook 8470w (LY543ET)

Mooie solide laptop met een een paar kleine minpuntjes.

Pluspunten

• Grote harde schijf
  • Snel door SSD cache
  • Goed hanteerbaar doordat ze niet al te groot is.

Minpunten

• Pijltjes toetsen up/down zijn van half formaat
  • Muziek klinkt erg blikkerig uit interne speakers (maar is dat belangrijk voor een zakelijke notebook?)

Was tot nu gewend aan een dell latitude, ook met een 14 inch scherm en zelfde resolutie. Prima machientje. Echter deze had een veel kleinere interne schijf. Ook merkte je dat deze na een jaar gebruik toch langzaam wordt.

Bij mijn nieuwe baas werken ze met HP, heb verzocht om een niet al te groot systeem omdat ik er dagelijks mee onderweg ben. De keuze viel op dit model.
Ziet er ook goed uit met een verlicht HP logo op de deksel een toetsenbord dat ook in een aluminium behuizing zit.
Had op een review gelezen dat de grafische kaart een raster zou tonen maar daar is in mijn systeem niets van te zien.

Update dec-2014: ondertussen zijn er 2 rubberafdek dopjes aan de onderkant van de laptop verdwenen. Er zit een contactpuntje onder, geen idee waarvoor. Wel jammer, had toch iets meer kwaliteit verwacht.

Heb jij ook een HP EliteBook 8470w (LY543ET)?