Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Trust Tecla Wireless Multimedia Keyboard & Mouse Review

Milosonator 22 januari 2013, 1.526 views

Trust Tecla Wireless Multimedia Keyboard & Mouse

Pluspunten

• Cheap!
  • Klein-usb ontvangertje die onder de muis geklikt kan worden.

Minpunten

• Duurzaamheid.
  • Ergonomie.

Redelijke set voor de doorsnee gebruiker. Mijn linkermuisknop is na één keer van het bureau te vallen niet helemaal meer goed. Ook vind ik het scrollwiel nogal zwaar gaan. DPI knopje zie ik het nut niet echt van in. Krijg met deze muis ook meer last van mijn arm dan mijn vorige Logitech (dé standaardmuis). Ondanks dat er met deze set niet écht iets mis is raad ik hem niet aan.

Heb jij ook een Trust Tecla Wireless Multimedia Keyboard & Mouse?