Lenovo IdeaPad Y500 (MBG2AMH) Review

amateurhistoricNewbie 17 januari 2013, 2.117 views

Lenovo IdeaPad Y500 (MBG2AMH)

Pluspunten

• Fraai uiterlijk, met de nieuwste Windows 8, voelt degelijk aan, 2x USB3 poorten en 1x USB2. Mooi beeld. Start snel op. Mooie moderne I5 processor.

Minpunten

• laat vingerafdrukken na. Dus elke keer moet ik er even weer met een zachte doek overheen om het geheel mooi te houden. (Ik ben erg zuinig op mijn spullen.)

SInds vorige week vrijdag ben ik de gelukkige eigenaar van deze prachtige Lenovo IdeaPad Y500-MBG2AMH. Ik had nog nooit van dit merk gehoord tot ik testen las op internet en Lenovo er goed uit kwam. Gekocht bij Otto en vol spanning uitgekeken naar de laptop. Zag er puntgaaf uit. Een Ferrari look vind ik. Lekker sportief. Zwart geborsteld aluminium met rood verlichte toetsen. Geeft heel speciaal effect. Met 8 Gb intern geheugen (komt niet vaak voor bij laptops), 500 Gb harde schijf en een 2 GB Nvidea videokaart kan ik er uitstekend mee overweg. Ik bewerk er probleemloos films mee. Nero 11 er op ge´nstalleerd. Ik houd niet zo van games, maar die kan die ook vast wel aan. Heeft bovendien HDMI uitgang. Kortom een hele fijne laptop voor een gunstige prijs.

• Mc Afee anti-virus
  • Nero ultimate 11
  • Office 2010

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad Y500 (MBG2AMH)?

Hallo, heb jij geen problemen met de touchpad? Zie: http://bit.ly/YieT2d bv laatste blad (29)

[Reactie gewijzigd door SurvivalTrotter op 21 januari 2013 10:51]

Hallo,

Ik heb nog geen problemen met de touchpad gehad. Maar ik moet ook wel bekennen dat ik veelal de muis aansluit, omdat ik een touchpad nooit echt prettig vind. Maar misschien ontdek ik die problemen nog, maar tot nu toe nog niet gemerkt dus.