Specificaties Soundbar - Bekijk alle specificaties

Yamaha YAS-101 (Zwart) Review

Thagreenstuff 16 januari 2013, 2.088 views

Yamaha YAS-101 (Zwart)

Pluspunten

• Actieve subwoofer
  • Ingebouwde subwoofer
  • Clear-voice optie
  • Mooi en strak design

Minpunten

• Alleen optische en coax ingang

Geluidskwaliteit Score: 5
Dit leek mij een geweldige toevoeging op mijn tv om vooral het afspelen van films beter geluid te geven dan het slechte stereogeluid van de tv zelf. Dit stelde mij zeer teleur. Niet eens omdat het product zelf niet naar behoren werkte, integendeel zelfs, maar puur omdat deze ALLEEN optische ingangen en een coax ingang heeft. Dit had ik niet verwacht aangezien veel tv's nog geen optische uitgangen hebben (waaronder die van mij dus) en de hele soundbar voor mij dus niet te gebruiken is. Ik ben zelfs nog bij Mediamarkt Ún BCC langs geweest en ook deze verkopers hadden niet verwacht dat het soort ingangen zo minimaal zou zijn. Heb hem wel uitgeprobeerd icm mijn xbox en hier vond ik het geluid top ten opzichte van de prijs.

• Samsung LE32
  • XBOX 360

Heb jij ook een Yamaha YAS-101 (Zwart)?

Er zit ook een coax aansluiting op de bar.
Bedankt voor je correctie, heb het inderdaad even aangepast.