Netgear Prosafe Gigabit Plus GS105E Review

lennaert.goris 15 januari 2013, 1.824 views

Netgear Prosafe Gigabit Plus GS105E

Pluspunten

• VLAN, zowel portbased als 802.1Q waardoor trunking een optie is. Daarnaast QoS support.

Minpunten

• Alleen aan te sturen via een windows only programma, dus geen web interface. Dit is echter voor de prijs een klein offer.

Features Score: 5
Om zowel internet als IPTV over dezelfde kabel naar boven te krijgen had ik switches nodig die VLAN ondersteunen. Twee Netgear GS105E's bleken de ideale oplossing. Voornamelijk door de gunstige prijs (+/- 25 euro) heb ik gekozen voor deze switches. Het geheel heb ik uitgebreid met een GS108Tv2 van Netgear. Het geheel werkt tot op heden prima.

Heb jij ook een Netgear Prosafe Gigabit Plus GS105E?