Klipsch Image One (Zwart) Review

diquan2001 13 januari 2013, 387 views

Klipsch Image One (Zwart)

Pluspunten

• Punt 1 : De prijs 69,95 eur + 5,95 eur verzendkosten
  • Punt 2: Verpakking is compleet ,wat zit er in de doos Gebruiksaanwijzing,boekjes,een echte travel case met daarin de headset een vliegtuigadapter en 6.35 mm adapter voor je mixtafel .
  • Punt 3 :Bouwkwaliteit is best goed Stevig kunststof voelt heel degelijk aan ,niet zo goedkoop en breekbaar als de veel duurdere Beats by Dre die ik later op de maand had gekocht voor mijn zoon.De leren oorschelpjes zitten erg prettig om je oren.
  • Punt 4 : Het geluid wat eruit komt is goed, niet overdreven zacht maar ook niet hard ,dit zijn meer koptelefoons die een zuiver geluid geven je hebt wel bas maar niet overheersend ofzo.De treble's klinken ook goed .

Minpunten

• Punt 1 : Het kabeltje naar de oorschelpen zijn niet vervangbaar ,dat is een beetje jammer want als ze stuk gaan dan kan je je Klipsch weggooien.
  • Punt 2 : Wanneer je langer dan een 2 uur de headset op je kop hebt zitten dan worden de schelpjes wel wat warm om je oren.

Ik heb deze Klipsch Image one gekocht via Ibood op 4/12/12 .
Was naar mijn mening een goede deal 75.90 eur incl verzending .
Toen deze koptelefoons werden aangeboden waren ze overal rond de 150 euries.

Voornamelijk heb ik deze koptelefoon gekocht om te gebruiken als ik op de bank zit en op mijn Nexus 10 een filmpje kijk of een spelletje speel .
Meestal rond een uur of acht als de vrouw naar Gtst kijkt 8)7

Zo vaak zal ik ze niet buiten gebruiken maar misschien wel in het vliegtuig als ik bvb op vakantie ga .

Heb jij ook een Klipsch Image One (Zwart)?