Samsung Syncmaster S24A450BWT Zwart Review

Barnaby 10 januari 2013, 1.327 views

Samsung Syncmaster S24A450BWT Zwart

Pluspunten

• NVT

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Zakt makkelijk weer naar beneden
  • Zeer irritante felle blauwe powerled
  • Staat minder hoog op standaard dan Samsung syncmaster 2443 BW

In deze review ga ik alleen in op de fysieke zaken van de Samsung Syncmaster S24A450BWT omdat ik hem weer snel heb teruggestuurd naar de webshop. Lees hieronder waarom.

Deze monitor diende als vervanging voor mijn Samsung Syncmaster 2443BW omdat deze na 3 jaar trouwe dienst een verticale blauwe streep in het beeld begon te vertonen.

Mijn oog viel op de Syncmaster S24A450BWT omdat deze qua specificaties het meest in de buurt komt van de 2443BW. Helaas is de Syncmaster S24A450BWT voor mij een grote teleurstelling.

De bouwkwaliteit is aanzienlijk minder waardoor de monitor bij de geringste aanraking vrij veel beweegt. Het geheel is nogal gammel. Ook de voet en het gedeelte tussen de voet en het scherm zijn niet al te stevig vergeleken met de Syncmaster 2443BW

De fel blauwe power led is zeer irritant en niet uit te zetten. Bovendien zit hij in het midden van de onderkant waardoor hij makkelijk in het zicht valt. (Bij mijn Samsung Syncmaster 2443BW is deze een stuk minder fel en zit hij links onder)

Ook blijft de monitor slecht op hoogte na het ontgrendelen van de pin. Hij zakt gemakkelijk weer in.

Tevens staat deze monitor minder hoog op zijn steun dan mijn Samsung Syncmaster 2443BW.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster S24A450BWT Zwart?