Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech G510 Gaming Keyboard Review

Big Daddy 8 januari 2013, 988 views

Logitech G510 Gaming Keyboard

Pluspunten

• Erg functioneel
  • Typt erg fijn
  • Goede geluidsregelaar
  • Perfect LCD scherm
  • Stevig snoer
  • Niet te groot, niet te klein

Minpunten

• Prijs is hoog, maar dan heb je ook wat. De enigste reden waarom je een duurder toetsenbord zou willen nemen als deze, is om het typ geluid te versoepelen. Daarmee bedoel ik dat je met dit toetsenbord je typ acties ook daadwerkelijk een klein beetje '' hoort '' . Met een extreem duur toetsenbord kun je dit voorkomen.

Ik heb dit toetsenbord nu een jaar in gebruik. Ik moet zeggen dat dit een zeer goed toetsenbord is voor; kantoor gebruik. gaming, browsing, etc. Het voldoet aan alle eisen die ik stel aan een toetsenbord

- Het typt lekker
- Led verlichting < Wat ook nog aanpasbaar is aan alle kleuren van de regenboog
- Ziet er netjes en overzichtelijk uit

Het gebruik van dit toetsenbord is simpel, fijn en erg functioneel. Er zitten knoppen in om documenten te openen, om games op te starten of om snel een toepassing te openen. Ook zitten er tal macro knoppen op. Daarmee kun je acties op nemen die je maakt met je toetsenbord en zelfs je muis. Heel handig voor RPG games.

Verder ben ik erg onder de indruk van de volume regeling. Het is geen knop, maar een rol cylinder met extra grip voor de vingers. Als ik eerlijk ben, heb ik nog nooit van mijn hele leven geluid zo precies kunnen aanpassen, als met deze optie.

het LCD scherm boven op het toetsenbord werkt prima. Het ondersteund elke muziek player en zelfs games. Zo kun je zien welk nummer je draaid en hoever die is, of hoe hard je het geluid hebt staan. Of hoeveel leven je nog hebt in die spannende game die je graag speeld.

Ik gebruik dit toetsenbord veel. Voor het gamen, browsing, stukken schrijven, etc. Iedereen weet dat je dit met elk toetsenbord kan doen. Alleen als je een perfectionist ben dan zul je snappen dat dit toetsenbord deze werkzaamheden extra verfijnend maakt.

Heb jij ook een Logitech G510 Gaming Keyboard?