Creative MuVo NX, 128MB (USB 1.1) Review

Nazco_1337 15 oktober 2005, laatste update op 23 oktober 2005, 183 views

Creative MuVo NX, 128MB (USB 1.1)

Pluspunten

• Goed geluid!
  • Klein
  • Overzichtelijk Menu + goede equalizer

Minpunten

• Weinig opslagruimte voor deze tijd
  • Rode frontje overbodig
  • Slechte oordopjes

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik heb deze mp3 speler al 1.5 jaar. In die tijd is hij heel veel gebruikt, en hij doet het nog steeds perfect. Hij is ook een keer in m'n broek blijven zitten in de wasmachine, maar ik merk er verder niks van :D werkt nog perfect! Ik heb er in die tijd 160 euro voor betaald. Dat zou NU natuurlijk veel te veel zijn, maargoed. Van die 160 euro heb ik absoluut geen spjit. Het apparaat doet het nu samen met een Sennheiser PMX60. Het geluid is prima, en met de equalizer is het makkelijk naar je smaak in te stellen. Wat wel jammer was is dat de orginele oordopjes gewoon bagger waren. Hij is ook lekkerklein, en past makkelijk in je zak. Er zitten 2 "frontjes" bij. Een rode, en een zilvere. De rode heb ik nog nooit gebruikt, ik vind dit ook een beetje overbodig.

De opslagruimte, 128mb, is voor deze tijd wat krap aan. Maar persoonlijk zou ik liever deze 128 mb mp3 speler hebben van een goed merk met mooi geluid, dan een 256 (of 512) met slecht geluid.

Heb jij ook een Creative MuVo NX, 128MB (USB 1.1)?

Reviews door de redactie