Need for Speed: The Run - Limited Edition, PC (Windows) Review

joosterkens2001 28 december 2012, laatste update op 28 december 2012, 115 views

Need for Speed: The Run - Limited Edition, PC (Windows)

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Echt bestaande autos
  • Een duidelijk verhaal
  • Licht van je koplampen valt mooi op de weg als je s avonds s nachts rijdt

Minpunten

• Interacties zijn een beetje saai
  • Besturing is anders dan we gewend zijn
  • Limited Edition voegt niet zo veel toe

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 2
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Need for speed The Run is een goede racegame met mooie graphics. Er zit een goed, mooi en duidelijk verhaal in. Het spel is af te stellen op je niveau zodat je het toch met een goede uitdaging kan spelen. In de game race je niet alleen, je moet ook uit je auto ontsnappen door op een paar toetsen te drukken, wat je al ziet bij de eerste missie. De interacties zijn niet helemaal mooi, maar leuk omdat je weer eens wat anders hebt.

Heb jij ook een Need for Speed: The Run - Limited Edition, PC (Windows)?

Oftewel een zeer middelmatige game.

Het uit de auto segment is gewoon een lange QTE met filmpjes en het lijkt meer op Burnout dan op NFS. Echte auto's en koplampen licht op de weg hebben we al sinds de eerste Underground en nog eerder dan dat.
Probeer eens recensies van anderen te lezen, dan zal je ook zien dat daar veel meer verteld wordt dan wat jij nu doet. Dit is de beknopt om informatief te wezen. Volgende keer zal vast beter gaan :)
bedankt voor je tip, ik ben 11 jaar en ik doe mijn best