Specificaties 17,3" (1600x900), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP ProBook 4720s (WD893EA) Review

P_Tingen 26 december 2012, 159 views

HP ProBook 4720s (WD893EA)

Pluspunten

• Smaken verschillen, maar ik vind het toetsenbord prima typen. Handig vind ik dat de cursortoetsen niet helemaal tussen de andere toetsen in zijn gefrut, maar als een eigen eilandje zijn ontworpen.
  • Groot scherm: 17 inch is heerlijk om mee te werken en was voor mij de voornaamste reden om dit model te kiezen.
  • De laptop is aardig compleet; snelle processor, webcam, kaartlezer, apart numeriek eiland. Ik heb er in totaal 8GB geheugen in en het gaat als een dolle.
  • De prijs is erg goed, voor minder dan ¤ 800 een mooie en complete laptop

Minpunten

• De lak op het toetsengedeelte is van die pianolak en daar zie je snel vlekken op. De rest van de laptop is van ander materiaal gemaakt en daar valt het mee.
  • Het klinkt een beetje dom misschien maar het logo op het deksel brengt me iedere keer in verwarring. Ik leg de laptop op tafel, automatisch met het logo leesbaar naar me toe, maar dan heb ik hem verkeerd om.
  • De adapters van HP vind ik wel wat minder. Met enige regelmaat gaat er een kapot.

Deze laptop heb ik van mijn werk en daar gebruiken ze enkel HP. Niet dat dat een probleem is, want dit is inmiddels mijn vierde laptop denk ik en allemaal van HP en allemaal bevielen ze mij goed. Zo goed dat ik privé ook HP-spul koop.

Heb jij ook een HP ProBook 4720s (WD893EA)?