Kyocera FS-920 (A4, 18 ppm, Parallel & USB 2.0) Review

meredithNewbie 17 maart 2008, laatste update op 14 april 2008, 428 views

Kyocera FS-920 (A4, 18 ppm, Parallel & USB 2.0)

Pluspunten

• Zuinig, afdrukkwaliteit tekst goed.

Minpunten

• Grote documenten afdrukken kost relatief veel tijd.

Inktverbruik Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 3
Ik ben in het bezit van de Kyocera FS 920N, de netwerkversie.
Over de printer ben ik tevreden. Hij is stabiel in afdrukkwaliteit en zuinig. Hij wordt gebruikt op een klein kantoor.
De netwerkversie wordt geleverd met een Interface, de IB-100.
De printer is van mei 2007. De interface ging kapot in oktober. Vanaf die tijd ben ik aangewezen op de goodwill van Kyocera mij een nieuwe interface te leveren. De oude is opgestuurd naar Kyocera door de leverancier. Nu zijn we een half jaar verder en nog steeds heb ik geen nieuwe interface en is de netwerkfunctie waardeloos..Kyocera laat zijn klanten in de kou staan.

Kyocera heeft inmiddels zijn beste beentje voorgezet en er veel moeite voor gedaan de interface te vervangen.( 1maand voordat de garantie afliep) ;)

• Epson Perfection V200 Photo scanner
  • Windows XP

Heb jij ook een Kyocera FS-920 (A4, 18 ppm, Parallel & USB 2.0)?

Dit is toch meer een klacht dan een review, alhoewel je er wel wat positieve en negatieve eigenschappen bij weet te vermelden. Misschien zou je iets meer kunnen zeggen over de ervaringen toen de printer het nog wel deed?